
Minden biztosítási díjfizető csoport 2024. február 8-ig köteles az új összegű illetéket megfizetni. A Szociális Biztosító ugyanakkor azt tanácsolja, hogy ne felejtsék el időben módosítani a fizetési megbízást a bankban. Ezzel elkerülik az esetleges hátralékokat, amelyek a jövőben negatívan hathatnak a táppénzre és nyugdíjra való jogosultság elbírálásakor.
Az egyéni vállalkozó minimális nyugdíjbiztosítási díja minimális elbírálási alappal havi 216,13 euró.
Az egészségügyi biztosítás összege több mint hat euróval növekedett volna, immáron 91,28 euróra, de a parlament még tavaly decemberben elfogadta a kormány konszolidációs csomagját, amelynek része a munkaadók és az egyéni vállalkozók elvezetéseinek 1 százalékos emelése is.
A havi minimális egészségbiztosítás összege 97,80 euró lesz.
Érdemes tehát odafigyelni, ha a minimális összeget fizeti egyéni vállalkozóként, hogy februártól már az új díjat utalja, ezzel elkerülhetők a tartozások.
Forrás: ma7.sk
Ezt már olvasta?
Valódi kedvezmény vagy csak átverés? Amit a bolti árakról és a becsapás nyelvéről tudni érdemes
Sokan bosszankodunk a bolti akciós árak miatt, mert...
Virág és mécses mellé imádság – így segíthetünk elhunyt szeretteinken
Mindenszentek és halottak napja közeledtével sokan...